luni, 14 martie 2011

Elemental ceie in performanta scolara


                                 
O faza comica am vazut in scoala…..
Trecea un Batran si:
Un Elev din scoala Constantin Brancus a plecat inaintea batranului ca o maimuta si batranul a incercat s-a il loveasca cu bota si nu reusise …..
Atunci a iesit o profesoara si la atentiona si la dat la director:
Batranul aproape plangand vorbea cu profesoara acea care a vazut elevul……
Clasa noastra am vazu faza aceia inpreuna cu DOAMNA PROFESOARA DE FRANCEZA……??
O faza serioasa;
In primele zile de scoala am fost pe la contabilitate si DOAMNELE mau luat in ochi buni
Acolo am vazut o faza serioasa DOAMNELE DE LA CONTABILITATE  ia zis la DOMN DIRIGINTE :
Ca sunt un baiat serios si un baiat descurcaret;;;;;
Acolo am fazut faza serioasa….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu